1 dag kvar!

hejsan bloggen!
igår skrev jag ju inte, men det var för jag hade verkligen ingen ork. kände mig helt krasslig o mådde inte alls bra, men idag mådde jag bättre, fast jag var supertrött!! var påväg att somna typ flera gånger i skolan. iaf idag var jag i skolan då som vanligt.. sen när jag kom hem gjorde jag muffins som jag ska ha till min födelsedag imorgon, när några av mina släcktingar kommer. nu äter jag kycklingsallad som min mamma gjort, supergod! och till det kollar jag då som vanligt på supernatural säsong 4. senare ska jag plugga matte och engelska som jag har till imorgon, i matten har jag typ en sida kvar av kapitlet som man måste vara klar med senast imorgon. och i engelskan så ska jag träna glosor, som vi ska ha förhör på imorgon, sen har jag SO läxa oxå som man ska kunna tills på torsdag, men orkar inte med det så gör det antagligen imorgon. vi ska kunna om dekokratin, kommunens inkomster partiernas ordförande och deras partisymboler, orkar verkligen inte, men ska sköta mig och få bra betyg nu i 8an så då får jag ju börja med att plugga hur jobbigt det en är! på tal om annat: IMORGON FYLLER JAG ÅR! NANANAN :D <3
hoppas det blir en lyckad dag, o att dom INTE SJUNGER för mig i klassen, tycker det är så sjukt pinsamt och jag hatar det verkligen, man bara sitter där i typ 30 sekunder o skäms så man blir helt röd i ansiktet, iaf jag! haha.
nu ska jag sluta skriva för jag ska kolla klart på supernatural nu.. ha det så bra så skriver jag mer imorgon!

/ fridaaaaaaaaaaaaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0