bilder från mitt nyklippta hår :)

hej bloggen!
har inte skrivit på några dagar , för ja har inte haft datorn.
i torsdags var jag och klippte mig! det blev skit bra tkt jag, ja tunnade ut håret, klippte topparna o klippte upp det,  så det är ju visserligen kortare. men ja är nöjd med det ändå, kommer en bild på mitt nya hår längre ner! :)
igår gjorde jag INGENTING , mina systrar kom hem ifrån sin pappa men annat än det så har ja inte gjort någonting förutom att kolla på hela första säsongen av SUPERNATURAL älskar den serien! :D <3
nu ska jag fortsätta att kolla på supernatural, haha. så skriver jag kanske senare eller imorgon! ha de så bra,
/ fridaolofsson <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0