eclipse, sen sova!

hejhej
denna helgen har jag varit hos min pappa, där var oxå jasmine.
i fredags kom ja dit med jasmine då, så gjorde vi inte så mke, åt o kolla på film o så, sen i lördags så köpte vi godis o kollade på film, fish tank o lite på prom night, kommer inte ihåg varför vi stängde av men a, sen körde vi anden i glaset, de hände ingenting..kanske för jasmineeeeee var otroligt rädd! haha förlåt att ja skrev det jasmine :p
men vi spelade in samtidigt, så hörde vi någon som knackade när vi lyssnade på inspelningen, det var skit läskigt! och ja skulle göra en sak vid köksbordet, så stod det en typ plåtbricka mot väggen på köksbänken, o ja lovar att jag inte nuddade den, så bara från ingenstans, (vi hade inte börjat än) så bara ramla den ner och ja fick nästan en hjärtattack, så sjukt läskigt var de sen efter de slog mitt hjärta jätte snabbt vi var as rädda haha.
men de var en lyckad kväll förutom att när vi hade kört anden i glaset o vi gav upp - hehe. så kollade jag och jasmine på fish tank, den var rätt så bra. det enda dåliga var att typ i slutet av filmen somnade ja en stund, haha men jag har varit sån hela helgen! haha i fredags gjorde jag likadant, haha. sen åkte jag hem ifrån pappa idag och jag har kollat på supernatural som vanligt, haha! och så åt vi pizza (a) haha, och sen har jag suttit vid datorn, just nu håller jag på att titta på eclipse på datorn, den är sjukt bra! men ja borde egentligen gå och sova nu, eftersom det är skola imorgon och jag ska gå upp klockan 7. men jag kan bara inte sluta mitt i filmen, nu kommer det spännande haha! men nu får ja sluta blogga för ja måste se klart på filmen så jag kan sova sen! hoppas bara inte jag somnar IGEN... haha.
godnatt, bloggar mer imorgon!!

/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0