fem dagar kvar tills min födelsedag ! :D

hejsan.
har inte skrivit på en vecka nu typ bara för jag har haft dataförbuud, haha har typ det hela tiden -.-.
nu har skolan börjat, började för 2 veckor sen .. har varit sjukt kul faktiskt,  har inte haft så mke läxor än men de har ju varit lite iaf.. på onsdag nästa vecka fyller jag år! :D vi tog klassfoto i förra torsdagen, ja blev verkligen inte nöjd med någon av bilderna på mig :/ stör mig! iaf, nu ska ja inte göra så mke vara med min familj typ, kanske kolla på film senare får se ;) ha en bra helg!
/ frida

poträtt bild av mig o på min klass :D





Kommentarer
Postat av: Moa

så fin är du(L)!

2010-10-12 @ 18:34:57
URL: http://moiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0