härlig dag med rovia på lotta på liseberg!

heeeeeeeeeeeej!
idag har varit en superawsome dag!
först vaknade jag av en uuuuur skön säng! haha, sen åt ja frukost och fixade mig o sånt. sen åkte ja till rovia o hämtade henne och så åkte vi in till liseberg där vi först gick in till netto och handlade dricka, godis o lite så haha. sen gick vi in till liseberg och ställde oss i en kö för att komma in o sen sätta sig på stolarna för att sedan se genrepet bland annat - till lotta på liseberg, haha låter kanske lite tråkigt, men tro mig det var det inte! det enda som var tråkigt det var när man fick stå i kön utan att röra på sig för det var så trångt, i typ 3 timmar! sen såg vi ERIC SAADE och ja och rovia typ dog! haha vi skrek sönder vad han än gjorde - sprang, gick, tog 1 steg, log, kolla på oss, sjöng, vad han än gjorde hahah! omg, och alla tjejerna skrek typ sönder - bokstavligt! haha, så nu har jag as ont i min hals :( men ja får ju skylla mig själv, haha tyckte verkligen synd om pappan som satt framför oss från första början vi blev insläppta! haha, han är ju säkert döv nu! haha. imorgon ska ja kanske till göteborgs kalaset eller va de nu heter, med rovia. ska bli sjukt skoj, iallafall.. har inget mer att berätta nu, förutom att på måndag nästa vecka börjar ja skolan, saknar min klass :( har inte träffat en enda ifrån min klass på hela lovet! :o tycker ja e lite skumt haha, men a.
ni får ha det så bra!
PS. bilderna ifrån denna dagen kommer lite längre fram när ja e hemma hos mamma igen!

/ fridaolofsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0