hemma hos mamma igen!

hejhej.
idag åkte ja hem till mamma igen, saknat familjen nu haha även om de var typ 2 dagar sen ja såg dom :|
iallafall , sa att ja skulle lägga upp bilderna ifrån lotta på liseberg med rovia. men jag har inte fått dom av rovia än så det blir nog imorgon.. haha just nu kollar jag på lotta på liseberg på tv4 play, haha man kan se mig o rovia sitta o vinka i luften ibland, haha.
nu ska ja fortsätta o titta sen tror ja sova, ska försöka sova tidigt på kvällarna nu, eftersom ja börjar skolan på måndag så ja måste vänja mig vid att sova mycket istället för att somna typ 3 på nätterna haha. sån e jag
nu ska ja sluta blogga annars kommer ja somna framför datorn, o de vill ja inte! imorgon ska ja passa min syster medans mamma o magnus jobbar hahha :/
sovgott!

/fridaolofsson :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0