lördag & söndag

hej bloggen!
igår var jag med rovia . sov där, kunde inte blogga igår då. hon skulle egentligen sova hos mig men det gick inte så ja sov hos henne istället. vi hade sjukt roligt! och hennes syster är typ snällaste o sjukt rolig man skratta typ hela tiden när man e nära henne haha :D och hon är bra att prata med oxå, så förstår vem rovia har fått sin bra personlighet ifrån! och om hennes syster kan baka, asså ja åt typ en kärleksmums tror ja de heter, som hon hade bakat asså det var som ja va i himlen godaste! och så hade hon gjort typ någon annan kaka som också var sjukt god. vi satt och prata om allt möjligt, sen kollade jag och rovia på en skräckfilm men haha den var så tråkig så vi stängde av och la oss i sängarna o snacka om massa och skrattade sönder ! haha. sen idag vaknade vi kollade på jersey shore och fixade oss sen åt vi och sen drog vi till åby o satt där och snackade sen gick vi till mölndal och satt och snacka haha det enda vi gör typ! så kom det fram en gubbe till oss och han va typ full :s och han ba: hjälp mig att hitta en taxi, vi ba vi vet inte vart dom finns, sen sa han: hjälp mig ringa till taxi måste komma hem, vi ba men vi har inga pengar haha, så tjatade han så vi följde med han till taxin, innan vi hitta en fick vi typ vandra runt i hela mölndal och han var segare än en snigel vafan ! asså ja o rovia gick i en takt som vi tkt var seg och han ba gå inte i förväg, gå inte så snabba, -.- haha. sjukaste dagen sen såg vi snyggaste killen, trodde vi skulle dö haha :D .
iallafall , i veckan var jag och campade med familjen i varberg - funcity . haha det var kul förutom att vi tältade PRECIS UTANFÖR en jävla hoppkudde med 1000 ungar hoppandes och springandes haha så irriterande speciellt när man ville sova när kl va typ elva ba för ja va sjuuukt trött så fick man vänta tills typ tolv halv ett bara för det var då alla ungarna gick hem haha. och jag hatar verkligen hatar när man vaknar upp ur ett tält , för det första är man helt jävla v varm, så äckligt känns det, och inte nog med det man ser ut som typ ett troll när man vaknat haha och håret står åt alla håll, det är verkligen hemskt haha! sen har jag inte gjort mer..
det var allt om min vecka! ha det så bra
/ frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0