seg söndag - påväg o bli sjuk??

hej,
igår var ja hemma hela dagen o gjorde ingenting typ, köpte Ben&Jerry som ja sen åt till supernatural - alltså bättre än det kan du ju inte bli! satt sedan uppe vid datorn till tre typ! :| satt och kollade på anaginas video klipp så sjukt roligt, tills jag blev för trött så ögonen bara slocknade och jag var tvungen att stänga av datorn och sova! idag vaknade jag kl 7!? fattar inte varför ja vaknar så tidigt..kanske för skolan börjat o jag går upp tidigt på vardagarna. men jag vill ju sova ut på helgerna, men tyvärr så går inte det och problemet med mig är att har jag väl vaknat KAN JAG INTE somna om. så jag har suttit vid datorn bokstravligen hela dan! tråkigare kan det ju inte bli. nu sitter jag och kollar på bella&tyra show, är typ besatt av den nu började titta på den igår, hehe. skola imorgon också.. orkar verkligen inte! och inte nog med det, jag tror ja börjar bli sjuk!! jag är lite förskyld, är sjukt varm, trött och känner mig helt krasslig! :S inte kul! nu är det bara 3 dagar kvar tills min födelsedag, fyller år på onsdag! hoppas jag får mycket fint, nä men det är inte det viktiga eller jo nu när jag vet att jag ska få ett bankomatkort*äntligen* så blir jag ju glad, tror jag kommer få pengar, hoppas jag iaf har verkligen inte 1kr just nu. så när jag får pengar blir det ut o shoppa! och jag har hittat massa fint ute på nätet så det är ju bra. nu orkar jag inte skriva mer bloggar imorgon ikväll, eftersom jag ska ha skola, och när jag kommer hem ska jag storstäda hela lägenheten! boring, men det måste göras! ni får ha det så bra, så hörs vi imorgon!


/ frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0