tillbaks till verkligheten..

idag gick ja i regnet till skolan, haha bara för ja inte har något busskort än.
det var faktiskt kul att komma dit o träffa min klass som jag inte träffat på hela sommaren!
vi fick ett helt nytt schema, som jag hatar mest ! på måndag börjar vi halv tio , så slutar vi kvart i fyra , tisdag börjar går vi från 08.50 - 16.00 onsdag 08.15 -15.25 torsdag 09.00 - 15.40 fredag 08.15 - 14.40! asså seriöst sämsta tiderna ju! :o ja saknar faktiskt mitt gamla schema men det är ju ny förendring nu så... och inte nog med att tiderna är sämst, vi ska ha SO två gånger i rad på torsdag först SO sen lunch sen SO igen .. :/ och samma med no:n på tisdagar , alltså imon ska vi ha no första lektionen o sen obligatorisk studietid sen no igen! alltså vad är det för något schema? åååååååh asså skjut mig, vill inte ha det schemat , o sen ska vi få betyg nu oxå ja kommer typ dö! men så är det o gå i skolan, i 8an. nu ska ja inte sitta o klaga mer på det. idag när jag kom hem hade jag fått min FRIDA tidning ifrån posten(ja premunerar på den) så de gjorde min dag! nä haha. sen så städade jag hela lägenheten, så skjut tråkigt men ja får ju 400kr för det så då ska man jú inte klaga.. imorgon blir det upp klockan 7 för att sedan göra mig iordning för skolan, läxor och skit. men ska verkligen jobba stenhårt nu och ta det mer seriösare än vad jag gjorde i 7an.. och på torsdag ska vi ta klassfoto, hoppas det inte blir helt knasigt , haha. ni får ha en fortsatt bra dag!

/ frida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0