trött, tröttare, tröttast

hej! nu sitter jag här och kollar på anaginas blogg videos, hon är så sjukt rolig! orkar inte göra någonting annat för jag är så sjukt trött, kanske ska fortsätta kolla på Mr. and Mrs Smith, har sätt den flera gånger innan, men den är ju så sjukt bra!! nog med det, idag var jag i skolan. rätt så kul faktiskt, förutom att jag var väldigt trött, men ja, jag har ju inte riktigt vänjt mig vid att ledigheten har tagit slut om man säger så:) haha. efter skolan, satt jag och nigah och snackade i åby, sen kom greta ut, så gick nigah hem och då satt jag och greta och snackade en stund sen gick jag hem, så åt jag och satt lite vid datorn, sen gick jag ut en stund med rovia, har inte träffat henne på 1 vecka nu! kan ni fatta? bara för jag har varit borta hela helgen o så har det ju varit skola eller a i en dag, men det är ändå rekord på att vi inte träffats på 1 vecka!! hahaa - can't belive it. och en sak ja stör mig på som handlar om detta är att pga att vi har börjat i skolan nu och att vi inte går i samma skola så kommer inte vi att träffas lika ofta, och bara för jag har ett sånt dåligt och segt schema! men jag får väl nöja mig med att träffa henne på helgerna o så iaf ;) nog av det. imorgon ska ja till skolan, börjar kvart över åtta imorgon :( men tur att ja börjar typ nio o senare flera gånger i veckan :D efter skolan så ska jag var med josse och några mer som jag inte känner, haha hatar sånt! tycker det är så otroligt pinsamt när jag är med en person ja känner o andra som jag inte alls känner :( haha, men får försöka stå ut! nu ska jag kolla klart på anagina, och sen så ska jag sova ska upp halv sju imorgon!
ha det så bra, så hörs vi antagligen imorgon kväll!

/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0