21 december

hejhej ,
tänkte ladda upp några bilder ifrån avslutningen igår , det var inte alls många / bra och det var mest på mig, nigah och jossan och två bilder med mig nigah och elin.

idag ska jag inte göra någonting , kanske träffa nellie igen får se om hon kan :)

igår efter avslutningen åkte jag hem, sen gick jag ut med nellie så tog vi bussen till åby och så träffade vi jossan, alex, greta och jacque. sen gick jag och nellie vidare så träffade vi kalle, sen var det så jävla kallt så vi gick in till en pizzeria och satte oss och prata. sen gick vi ut och var med dala en stund, sen åkte jag och nellie hem hon till sig och jag till mig.  sen satt jag bara vid datorn och kollade på ung och bortskämd på datorn. DANIEL VANN!!
as grymt ju, han är ju ba bäst!
aja , skriver senare antagligen!
ha det bäst !



Nigah, Elin & jag


Nigah, Elin & jag


Jag & Jossan <3



Jossan, Jag & Nigah


HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0