Försöker sova..

Resan hit gick ju väldigt bra förutom värmen i bilen! Åh fy fan va hemskt det var, visst, jag ska inte klaga på värmen när det är runt 13 minus grader ute, på väg hit (här uppe i sälen är det typ -25) men det var övervarmt! Jag, daniella och jasmine satt som tre torkade aprikoser bak i bilen. Jag fick ta av mig min tjock tröja minst två gånger för det var så varmt och min pappa vägrade ju sänka värmen så vi fick ha öppet fönstret lite då och då men Usch va hemskt det var! När vi kom till recentionen och skulle ta kort på än för att ha det på liftkortet så kan jag säga att jag inte alls blev nöjd! Såg ut som om jag vore åtta år typ vafan:o som sagt- jag blir aldrig bra på foton som jag inte tar på mig själv! Dvs, skolfoton, foton med vänner, familje bilder, osv osv... Sen när vi kom till stugan packade vi upp Våra saker och sen gjorde vi mat, var skit hungrig! Sen efter det gick jag, daniella och jasmine o basta, gud va skönt det var och de bästa är att vi har bastun inne i badrummet i stugan!:D så vi kan ju basta när vi vill. Sen efter de gick alla ut och åkte pulka haha men jag var alldeles för trött för att följa med så ja stannade hemma o spelade sims ist!;) älskar det spelet(kalla mig inte Tönt) iaf ska försöka sova nu för imon ska vi gå upp typ halv åtta för att fixa oss och åka skidor! Ska bli skit kul, aja vill inte skriva mer nu för dom andra sover och det ska ja med göra! Hörs i veckan! Ha det bäst! Love Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0