God Jul alla!


Min outfit för idag !
Tröja, H&M 99kr
Midje - kjol, Cubus 99kr


god jul alla där ute !

öppnade mina presenter ifrån min mormor & mamma o magnus nyss jag fick ,

ett halsband ifrån Guldfynd by kenza
mysiga inne dun(?) tofflor
en svart väst
ett armband , som min mamma gjort
en vit mys dress (munkjacka, mjukisbyxor)

snart kommer min pappa och hämtar mig, så ska vi först till min farfars grav och sen hem till min faster där vi ska fira jul. nu är det bara två dagar kvar, sen åker jag till sälen, längtat skit mycket!! har inte åkt skidor på typ 2 år..!

aja, ska fixa mig lite till nu mitt hår ser helt katastrof ut..!
hörs imon !

säger det igen , GOD JUL ! :D



Halsbandet ifrån Guldfynd by Kenza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0