hehe oops..!

märkte just nu att jag inte har bloggat på en vecka typ?
haha iaf ska berätta lite om vad jag gjort ,
i helgen var jag med lisa och alex på lördagen och på söndagen var ja med alex och nellie , två riktigt sköna dagar haha i lördags åkte vi till frölunda så var vi där 10 minuter sen stängde det , fast jag hann köpa en klänning i julklapp till hanna(min kusin), sen åkte vi vidare till stan för vi skulle kolla efter kläder till avslutningen imon! vi hittade ingenting eller alex hittade en jätte söt rosa midjekjol! så på söndagen åkte jag alex och nellie in till stan och handlade jag köpte en röd topp, svart midje kjol, svart ring och ett vitt halsband. visar bilder på det imorgon, kanske lägger upp en bild på när jag har allting på mig då jag ska fixa mig till avslutningen som är kl halv fyra imorgon efter skolan! idag var en jätte bra dag för mig hehe.  först var det skola , sådär kul det hände inte så mycket , gjorde chokladkola i hemkunskapen, det smakade typ kaffe haha det var lite gott :)
sen efter skolan kom jag hem, satt vid datorn lite och sen smsa ja med min kusin hanna så fråga hon om ja ville komma dit så gick ja dit och så lagade vi mat och snackade , och eftersom inte vi ska vara med varandra på julafton så gav vi våra julklappar till varandra idag ist,  och vi öppnade dom oxå! men vi kunde inte vänta..! haha
utav henne fick jag ett silvrigt hjärt-halsband och ett par matchande silvriga runda örhängen, och haha en godis påse och en choklad tomte haha så söt är hon! blev jätte glad! :D
och utav mig fick hon ju klänningen som jag köpte i frölunda o hon blev jätte glad! imorgon så är det sista skoldagen sen efter det - LOV! åh gud vad tiden har gått fort, sen på fredag - julafton o på söndag - åka till sälen. asså shit vad fort det har gått! kommer hem den 2 januari och börjar skolan igen den 11 januari så har 9 dagars lov hemma i göteborg efter sälen! känns som om denna veckan kommer vara väldigt toppen! haha , ska sluta skriva nu så hörs vi mer imon! ha det bäst

/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0