Känner mig helt död...

Shoo bre, vad händer Jao? Peace bre! - inte seriös. Iaf, har typ precis ätit mat efter att varit ute och åkt skidor, är helt DÖD..! Asså skojar inte ja har så jävla ont runt mina vader. O nu låter ja säkert helt dum som typ är helt ''klen'' men nej! Jag har as ont verkligen Usch. Men roligt är det har faktiskt bara ramlat en gång! Och det var inte mitt fel, min kusin åkte rakt in i mig, när vi stod stilla!? Asså Shit haha så tog de typ en timme innan ja ramlade, för mina ben typ åkte åt varsitt håll, såg ut som en säl typ Hihi(a) nä men nu hittade ja på, jag har ramlat två gånger kom ja på nu och det var riktigt pinsamt, jag och min kusin daniella åkte sån ankarlift så typ några meter efter vi hoppat på den så kom våra skidor i kors på varandra så vi ramlade av och typ alla andra åkte förbi oss så vi fick typ kämpa oss undan där dom åkte, snacka om pinsamt! :s Vill inte åka mer idag, dom andra ska ut snart igen, men nej Fuck that... Tänker inte gå ut och åka mer idag för mina ben gör så jävla ont så varje steg ja tar känns det som att ja har géle ben. Usch aja ska sluta skriva nu. Ps. Snart nyårsafton! Hoppas de blir ett ännu bättre år! Bye bitches..! Inte seriös där heller :)

Kommentarer
Postat av: angelica

Nu är dag 1 uppe.

Dagen var en presentasion om mig själv! blev ett rätt lång inlägg och lite förvirrande kanske, :|<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0