lördag 25 december

sitter i min mysiga vita mjukis dress som jag fick i julklapp och mina inne dun tofflor !
så sjukt mysigt verkligen , bara typ sätta sig ner och inte göra någonting.
och imon åker vi, ska bli otroligt skönt att få komma bort lite och bara ha kul med familjen och så.
längtat jätte mycket och nu är det dan innan redan.. ska sitta i en bil i typ 7 timmar. tro det eller ej, men jag älskar att sitta flera timmar i en bil.. någon som håller med mig? för det första så blir jag aldrig åksjuk, thank god! och sen är det ju så sjukt mysigt tkr jag att sitta länge i en varm bil med folk man kan sitta o snacka med, lyssna på musik OCH SOVA..! haha, aja.
jasmine kom nyss till sin mamma så får väl hitta på någonting med henne ,hon duschar just nu men efter det så smäller det, haha nä då. men fyfan vilken humor vi har? detta låter sjukt ,men typ varje gång vi tkr något är konstigt så säger vi alltid ''meh!'' haha, bara vi som lyckas med det? och förut så sa vi meh samtidigt typ varje sekund så höll vi på så jätte länge. haha sjukt ! :o
lördag idag,  får se vad vi hittar på senare, just nu känns allt så jävla dött, har ni oxå såna dagar?
i alla fall.. ska inte sitta och skriva hela mitt liv för er nu så ska checka runt lite på datorn nu, skriver senare kanske. eller så hörs vi av NÄSTA SÖNDAG :( för vi kommer inte ta med oss någon dator dit lixom , men kanske bloggar ifrån mobilen någon gång ? aja får se 
hoppas ni hade en underbar julafton och .. GOTT NYTT ÅR !

PS. jasmine sjunger väldigt fint duschen i ! hahaha :D

Kommentarer
Postat av: angelica

SV: haha ah det har jag, okej den är snygg ;)<3

2010-12-25 @ 15:20:48
URL: http://aangeliicaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0