plugga plugga!

Letar fakta efter en teknik inlämning vi ska lämna in den på fredag!
och jag ska börja nu? men jag har inte haft tillgång till datorn så börjar nu ist!
vi ska typ skriva om någon viktig person som uppfunnit något? jag ska skriva om ''Michael Faraday'' haha
för er som inte vet, han uppfann elektriciteten. får hoppas att jag får godkänt på detta nu då!!
och så ska jag läsa historia inför ett prov jag har på fredag! wish me good luck, som ni kanske vet.. SO är inte något för frida!

imorgon efter skolan så ska jag med Nellie till stan/frölunda? och köpa present till Josse som ska ha födelsedagsfest på fredag! fast hon fyller år den 19 december :D

och jusde , imorgon blir det kul för då ska vi inte ha lektioner utan då har vi en aktivitetsdag,
man får alltså välja mellan olika aktiviteter och jag valde bowling och badminton kul va? :D
börjar halv tio imon också och jag börjar halv tio imon så det blir sovmorgon för mig, hur skönt som helst!

lägger upp en video på en låt som e värd att lyssna på! ha de bäst!





love frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0