äntligen skaffat comviq!

hejsan,
idag har ja varit hemma och suttit vid datorn bara- kul. sen gick jag till affären och köpte comviq startpaket alltså nytt sim kort och det var ju såklart comviq, äntligen! har haft det förut typ för 2 år sen. men så bytte jag till telenor för ett sånt familjeabbonemang, men ville inte ha kvar det nu så ja bytte. iallafall, imon kommer min syskon hit , så kul nä va taskig jag e men a det är inte så kul att dela rum med sin tre år yngre syster 1 hel vecka -.- . haha. justde igår var jag med rovia skit kul, först var vi i backa, så handla ja leggins, sen åkte vi hem till henne och åt sen träffade jag min pappa, sen åkte ja med rovia och hennes syster o kusin in till stan, så handlade jag vita shorts, underkläder och typ en orange klänning och en rosa/orange konstig typ linne , haha finns ingen förklaring men a.
det var allt jag hade att berätta, haha.
/ frida <3

bilder på sakerna jag köpte:



shorts , cubus 149kr




tröjan , rut m.f.l 99kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0