hemma från en sjukt härlig dag med jasmine! :D




hallå bloggen!
idag skulle jag till gothia discot med några kompisar, men så blev min mobil i offline läge ? så jag fick inte tag på dom jag skulle dit med om vilken tid och så, så ist träffade jag jasmine, verkligen längesen jag träffade henne!
vi möttes i mölndal och gick till hemköp och handlade lite. sen gick vi till åby och gick runt där, gick till netto o köpte dricka - huztler såklart ;). sedan gick vi till typ ett ''trädhus'' där vi satte oss och snackade, haha sen kom det några killar i typ 18 års åldern en av dom tog av sig sin tröja o han var sååååå snygg! :| jag o jasmine typ dregla .. iaf jag :p haha. sen gick vi runt och typ snacka o massa annat, sen gick vi till mölndal igen så köpte jag en FRIDA tidning! hahaa är galen i den - o nej inte baraa för vi har samma namn -.- haha. iaf, sen tog jag bussen hem och nu ska jag läsa min tidning samtidigt som jag kollar på american pie , hahaa. imorgon ska jag, mamma & magnus till björkö där vi ska till magnus mamma. det ska bli kul! :) sen kanske jasmine sover över om inte vi ska sova över där , kommer bli sjukt kul isf! :D
tack för dagen jasmine, riktigt kul - hoppas vi träffas oftare nu! (L)

/ fridaolofsson



bild från dagen. - inte den bästa bilden men inte något jag bryr mig om precis haha den bjuder jag på ;)



Kommentarer
Postat av: jasmine

bästa dagen!<3

ja , jag hoppas vi träffas oftare!

hoppas vi kan sova över på onsdag! :D

pusspuss

2010-07-20 @ 22:48:05
URL: http://jasminegarnold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0