''grilldagen''

heeeejsan .
idag så var ja med rovia, lisa, dala och jocke.
först gick ja med lisa o rovia till mölndal, skulle köpa shorts men hittade inga.
sen gick vi hem och träffade dala och jocke.. vi gick till min gård och grillade mashmallows o korv till dala o jocke, haha så hade dom typ ''vem som äter mest korvbröd'' - tävling HAHAH såg så dumma ut, iallafall och insmetad i mashmallow blev man oxå (Y) kul. sen tog vi bussen till mölndal o gjorde typ ingenting så vi gick till åby och satt vid nån grej och pratade och så, sen efter de hade rovia o dala ketchupfight HAHAH omg , så töntiga var dom sprang runt på näridrottsplatsen som två psykopater, haha. sen gick jag hem för min syster fyllde 11 år, och skulle hem för att fira henne, så ja va tvungen att gå hem typ kl 18, men när ja kom hem så var ''firandet'' redan slut så jag satt hemma o hade tråkigt, ist för att gå ut med rovia, men då hade hon åkt in till stan. det var allt ja hade berätta om min dag, kommentera gärnaaa!

BILDER FRÅN DAGEN ;




grillmästarna (Y)





haha skrattanfall.



mmhm , mashmallow (:






jag o rovia, älskar dig!




haha, typ munnarna fulla med bröd :o













 
lisa älskling <3



/ frida <3


Kommentarer
Postat av: julia

men sööööööööööta x)<3

2010-06-29 @ 00:21:17
Postat av: Anonym

haaha <3

2010-06-29 @ 00:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0