Lördag - 2010 5/6 - äntligen sommar & på väg hem

shallu! - mitt nya ord! Äntligen är sommaren här! Solade i torsdags och igår, har blivit lite brunare. Solen bara steker på en, det är så härligt! Men vad som inte är så härligt är att det ska regna nästa vecka. Men det är svensk sommar! Så det förvånar mig inte, fast det har faktiskt varit helt underbart väder den senaste veckan, så det ska man inte klaga på. men jag tycker det är tråkigt att det ska regna på onsdag då jag ska ha skolavslutning. Men aja får hoppas det inte blir dåligt väder. Iaf, igår åkte jag med mormor till sommarstugan, det var kul. Just nu sitter jag på bussen påväg hem. Ska sitta här en timme typ. Sen ska mamma hämta mig vid heden så ska vi hem och så ska jag duscha och sånt, sen kanske jag ska med jossan till sisjön och sola och så. Sen ska jag vara med min kusin hanna och så kanske vi ska ner till pelikandan en stund med mamma och magnus(hennes sambo) sen ska vi typ hem och kolla på film tror jag. Det ska bli skoj:) på måndag ska jag ha orientering i skolan i safjället. Sen efter det ska jag åka till frölunda torg med min mormor så ska hon köpa klänning och skor till mig som jag ska ha till skol avslutningen. Hon är bara bäst asså. Nu har jag ingenting mer speciellt att skriva om. Mer än att jag vill komma hem nu! Och att jag saknar rovia sjukt mycket. Ha det så bra i värmen!;) Love frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0