söndag - 2010 13/6

hej bloggen.
har inte skrivit på ett tag nu för jag har typ varit upptagen hela veckan. i onsdags var det ju skolavslutning, började med att jag gick upp ung 3 timmar innan vi började för att göra mig i ordning, platta håret, sminka mig o ta på mig o.s.v, fast det var ju ingen idé att platta håret eftersom det regnade ute, som vanligt. sjukt tråkigt! och så träffade jag nigah och jossan så gick vi tillsammans till skolan och sen var vi uppe i klassrummet en stund sen gick vi till aulan och kollade på när några uppträde. och så tappade jag mitt armband någonstans i aulan, surt.
efter vi slutat gick jag och nästan hela klassen till åbypizzeria och åt a pizza. sen gick några av oss hem till johanna i klassen, där satt vi bara och pratade och efter typ 20 minuter så gick jag och emelie hem. sen väntade jag på att mamma och magnus skulle komma hem ifrån ullared, stör mig att jag inte fick följa med. men jag hade ändå kul på avslutningen o så. jag fick ett par svarta leggins, svarta korta långbyxor eller vad man ska kalla dom, svarta. 2 naglack ett lila/rosa och ett vitt, och min älskade mascara, den är lila på utsidan det finns en sån rosa och gul oxå. skit bra är den faktiskt! och mina gamla har varit slut länge nu så har snott mammas varje gång, men inte längre! i torsdags var det ju första dagen på sommarlovet, hände inte ett skit. sen på fredagen åkte ja och min familj till sommarstugan där min mormor o låtsas morfar var ( dom äger den ) vi var där hela helgen skojsigt.  egentligen skulle rovia följt med, men det blev aldrig av.. så jag var med mina systarar o hoppade studsmatta ist, hahaha låter löjligt men nej. ni skulle sätt när alla vi tre hoppa o dom e så små så dom typ flög tio meter upp i luften o deras miner! HAHA inte skrattat så mke på länge eller jo men a iallafall. har börjat läsa en halv bok på två dagar! rekord för maaj :D haha, den heter bakom stängda dörrar den är baserad på en sann händelse, den är jättebra men väldigt äcklig och hemsk! iallafall, innan vi kom hem ifrån stugan åkte vi till en klädaffär , ja köpte två likadana linnen, dom var randiga den ena var röd vit och den andra var grå vit, sjukt fina var dom!(: nu har jag berättat om halva mitt liv nä men a haha. ska lyssna på miley cyrus nu, haha min idol men a. haha,
love frida! (K)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0