söndag - 2010 28/6

hejsan alla .
längesen ja skrev nu, men har haft dataförbjud så jag har inte kunnat blogga på ett tag.
i fredags var de ju midsommar, var hemma hos min mammas sambos syster o där var deras mamma o bror och mammas sambos systers dotter, och det var kul. i lördags gjorde jag inget soeciellt. idag var ja hemma o så och suttit vid datorn och så, och förut var vi i stensjön och badade eller a mina syskon gjorde det. sen åkte vi hem och så har jag suttit vid datorn sen dess, kul. iallafall. imon ska jag och några vänner gå ut och typ grilla och så, det ska bli kul! hoppas det blir fint väder och att det blir en lyckad dag, senare på kvällen ska jag fira min syster som fyller 11 år, grattis till henne! ska köpa hårfärg till henne, jag vet att hon kanske låter för ung för det men det är bara en toning, och hon har tjatat om det i typ ett år nu och jag har lovat a köpa det till henne, hon vill ha det brunt(ljus-mörk brun). hoppas det blir en bra dag imon då. nu ska jag fortsätta lyssna på min idol miley cyrus och hennes nya låtar från hennes nya album ''can't be tamed''


PS. en bild på mig och Ben&Jerry ifrån en dag med rovia!
btw -  Ben&Jerry är godaste glassen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0