Måndag - 2010 7/6 - shopping

hejsan alla!
idag var jag i frölunda o 421 med min mormor o handlade skor & skolavlutningsklänning.
jag köpte 2st likadana klänningar - en svart o en rosa(ser ni på bilderna där nere)
och så köpte jag ett par bruna skor typ ballerina skit söta. sen åkte jag hem och senare kom mamma så åkte vi till plantagen o shoppa haha, nä men a vi handlade typ plant grejer o sånt. sen handlade vi i maxi o nu är jag hemma och gör inget speciellt. åh herregud, imorgon äre sista dagen i skolan! kommer sakna min klass sjuuukt mkt!! vi alla är lika handikappade vissa lite mer och vissa lite mindre men jasvär alla är som syskon även om ingen är normal! :o haha. och ja talar för alla nu! inte bara 1 HAHA. men iaf , ska lyssna på musik o så nu så ha det så bra!
/ frida.




rosa klänning ifrån gina tricot 149kr



svart klänning ifrån gina tricot 149kr




bruna glansiga ''ballerina'' skor ifrån skopunkten 149kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0