onsdag - 2010 - 3/31

hejsan ,
igår skrev jag inte för jag var i mölndal med mamma, och sen när jag kom hem pluggade jag till NO provet som vi hade idag, vilket gick sådär. hade stopp i hjärnan - skit jobbigt höll fan på att bli galen, haha.
men men får hoppas att det går bra. efter skolan åkte jag, mamma och hennes sambo till mölndal först åt vi kinamat*gottgott* sen gick vi o handlade. efter det åkte vi hem och nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik.
snart kommer sista delen av CSI triologin. så bra. imorgon ska jag inte göra något speciellt. ledig på fredag så skönt och hela nästa vecka då. mina systrar kommer hem på fredag och ska vara hemma hela lovveckan- jätte lungt man kommer få ha det. haha, men i alla fall imon ska jag städa mitt rum ser ut som andra världskriget del2, -.-. men ja det är sånt man måste fixa här i livet, hahah låter helt poetisk. men ja, nu ska jag väl fortsätta lyssna på musik och så, ha det så bra. skriver imorgon antagligen.
/ frida



bild-043

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0