söndag 2010 - 3/28 - frölunda torg.

hejsan!
söndag idag. vanligtvis brukar söndagar vara den mest tråkigaste dagen på veckan - men inte idag.
jag åkte till frölunda torg med angelica idag, vi gick först till bikbok och handlade och sen till din sko för jag skulle handla - ja skor. och det kan man ju säga tog ganska lång tid. haha, men sån är jag det är alltid jobbigt att shoppa med mig ska ni veta (y) haha. sen kom jag fram till ett par vita textilskor, faktiskt rätt så fina, men väldigt stora känner jag nu :/. sen gick vi till newyorker - frölundas BÄSTA affär! första gången jag var inne i den då men jag verkligen älskar den, den har typ allt man vill ha till ett billigt o bra pris ;) förvånatsvärt billigt faktiskt :) jag köpte ett par svarta mjukisar som har typ lite häng, haha. dom kostade 199kr och så köpte jag 2 t-shirtar en gul och en blå för 50kr st.
sen gick vi till 7eleven och köpte våran favorit - islatte, så himla god! haha, sen gick vi till mc haha tjockisar :|,
sen åkte vi hem och nu sitter jag framför datorn och ska snart tunna ut mitt hår, har säkert sveriges tjockaste hår! så det ska bli skönt att få tunnare hår. ialla fall, imorgon är det skola då, fast det är väldigt skönt att det är den tidigaste skoldagen på veckan. och nästa vecka är det påsklov - så skönt! :P nu har jag ingenting mer att berätta om så ni får ha det så bra, hejdå!
/ frida.

Kommentarer
Postat av: angelicaaa den bäästtaaaa ♥

hahah islatte är as gott (y)♥

jag klagar ju hela tiden på att jag är tjock men nu har jag och min klass kommit fram till att jag inte är tjock ;o

2010-03-29 @ 20:20:33
URL: http://angeliiicaolsson.blogg.se/
Postat av: deniiseeeeeeeeee ;w

hahahaha islatte är lätt goooodasteee ;oo (y) ;d <3

2010-04-30 @ 19:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0