tisdag 2010 - 3/30

hejsan alla :)
idag har jag sov morgon , eller a jag gick upp kl 7 när ja kunde gått upp halv nio(börjar kvart över tio).
men ja, jag ville gå upp kl 7 bara för att jag ska slippa stressa.
så ja nu har jag gjort i ordning mig och är helt klar ska gå till bussen om ung en halvtimme. o
ch jag slutar kvart i fyra idag :( fast som vanligt så kanske ja slutar halv tre, eftersom jag har drama sista lektionen drf slutar ja på tisdagar kvart i fyra, och vi håller på med ''mamma mia - the movie'' pjäsen, men eftersom jag och några andra i den gruppen inte har någon roll så brukar vi få sluta halv tre. så skönt, sen ska jag till biblioteket med mamsen , haha:P.
och sen vet jag inte vad jag ska göra kanske plocka i ordning i mitt rum,
typ mölndals eller iaf bifrosts stökigaste rum! -.-
ialla fall, har inget mer intressant att skriva om nu så ha de så bra resten av dagen ;)
/ fridaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0