fredag - 2010 28/5 - liseberg!

hallå !

idag var jag i Liseberg med massa folk. det var kul, tills alla stack ifrån varandra hela tiden. men aja. annars var det faktiskt kul. sen åkte jag, jossan och emelie hem typ halv nio. och nu sitter jag här och trökar och lyssnar på musik. imorgon vet jag inte alls vad jag ska göra, och det värsta av allt är att förut sa min mamma att nästa gång vi ska till ullared, så får inte jag följa med! :( hon är mitt nästa offer! tänkte bara att ni skulle få veta det och en annan sak: jag är käääääär!
/ frida (:


Kommentarer
Postat av: adina

Fin blogg Frida!:D...

Gud vad jag saknar dig gumman(L)

2010-06-01 @ 16:51:23
URL: http://adinaelenore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0