onsdag - 2010 26/5 - grey's time snart!

ciao ,

idag var jag först i skolan och sen efter det gick jag, greta och nigah till biblioteket - vi skulle plugga till 2 prov som vi ska ha imorgon vilket kommer gå sämst eftersom som att a vi pluggade inte direkt. utan istället sprang jag och greta ifrån nigah i biblioteket och gömde oss lovar det är som en stor laburint*stavning* haha det var kul.
sen åkte vi hem, och jag har inte gjort någonting alls typ. snart börjar grey's anatomy som jag älskar. imorgon ska jag ha två prov kmr dö, först har vi matteprov sen lektionen direkt efter har vi engelskaprov! snacka om bra tajming, iaf. nu ska jag lyssna på musik och inte göra något speciellt. snart SOMMARLOV om exakt två veckor, snacka om att man längtar fast jag kommer ändå sakna min klass :(
ha det bra
/ frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0