EMA'S

Kollar just nu på EMA'S - red carpet.
Sitter och väntar på att klockan ska bli nio då den ''riktiga'' EMA galan eller vad man ska kalla det för, börjar.
Är ju så många bra kändisar med detta året oxå! Ha en bra kväll!

Här är några bilder ifrån 50 års festen, det är mest på mig och folk! :D


En bild ifrån lokalen med massa folk.


Vickan till vänster, Hanna i mitten & Doddo till höger.


Jag till vänster, Hanna i mitten & Denice till höger.


Jag & Hanna! älskar dig<3


& till sist, till vänster är födelsedagsmannen Lasse! Grattis till han! :D

Fanns flera bilder till, men jag är alldeles för trött för att ladda upp fler & nu ska jag ju titta klart på EMA!

pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0