första advent!

godmorgon bloggen!

idag är det första advent! fyra veckor kvar, sen är det julafton.
har precis julpyntat lite hemma..
sitter i soffan och kollar på harry potter och hemligheternas kammare, som går på tv nu. jag älskar harry potter filmerna! haha. 
senare idag kl halv fem möter jag upp Emelie i Mölndal för att gå på bio och se ''Unstoppable'' den verkar sjukt bra!

skriver mer senare om jag orkar, är skit trött nu, så ska bara ligga och kolla på harry potter i soffan, ron är ju så sjukt rolig stackarn, haha :D

ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: angelica

SV: aha okej. Får väl se vad du ska få då ;)<3

jag önskar mig typ kläder , smink , smycken oså<3



jaa det måste vi , saknar dig! <3

2010-11-28 @ 14:12:24
URL: http://aangeliicaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0