frida goes depressed or what ?....

haha hej bloggen ,
som ni kanske märker där uppe så är jag deperimerad , HAHA av en kille ? som jag inte ens känner...
såg han för första gången idag i min skola. det var sån basket tunering typ , så var han där med sitt lag och spelade , o fy i helvete va snygg han var , ja skojar inte ! alla tjejerna i min klass tyckte oxå det , jag typ satt och dreglade när han var på plan och spela, asså finare människa får man ju fan leta efter!? hahah!

iaf nog om det ,
igår vart jag ju på bio med min kusin och såg Paranormal Activity. kan säga att den var dubbelt så mycket läskigare än 1an! fyfan att jag inte pissa på mig ! hahha , så sjukt bäst var den iaf , och den värkar så verklig, är den det ? eller är det bara fejk?
iaf , imorgon blir det skola som vanligt.. slutar kl 4 -.- sen vet jag inte vad jag ska göra.. och på onsdag har jag engelska prov , hoppas det går bra, har inte tränat nånting, men ska ta hem engelskan imon och träna!
måste får bra betyg nu asså, haha.



love frida

PS . min käre vän diana ville hälsa att hon e bäst ? :D

Kommentarer
Postat av: Diana

DÖH!

2010-11-22 @ 18:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0