Jobbig hosta..

sitter inne på mitt rum just nu och lyssnar på musik, ska snart kolla på supernatural, haha kommer ni ihåg för några månader sen att jag kollade på den varje dag typ? haha, nu har vi äntligen säsong 5 så ska se på den snart! längtat skit mycket asså ni fattar inte, har blivit typ helt störd av att inte fått titta på den! :s

Idag hade jag skola och allting var som vanligt, hade ett svenska förhör på pronomen, det gick bra fick 14/16! :D
o sista lektionen hade vi SA, det är typ olika änmen man kan välja mellan, det finns estitiska spåret(drama,musik,media & bild) och sen finns det no och sen typ kunskap eller något sånt, och jag har media. men det är absolut inte lika kul som jag trodde det skulle vara :/ men man får stå ut typ.. jag jobbade med en kille i min klass vi skulle typ ta kort på olika saker med typ olika ljus o sånt. Det var inte så jätte kul mer låntråkigt, men det bästa av hela skoldagen var ju såklart i bamban, asså alltid när jag och nigah i min klass är med varandra så är det kaos , jag skämtar inte vi kan skratta åt ngt helt ointressant som vi sen inte ens kan sluta skratta åt och tillslut smittar vi alla andra så dom också börjar skratta haha. men kunde knappt äta för jag skratta så sjukt mycket, haha!
resten av dagen har dock varit väldigt jobbig, har en sån hemsk hosta! usch.. asså det känns som om jag inte kan andas ibland och jag kan inte sluta hosta vafan! :( inte kul!
hopp, nu fick jag precis hicka också, det var ju kul.. eller inte! Ni får ha det bäst så skriver jag kanske ett litet inlägg senare?


pusssssss



en bild på mig ifrån idag.


Rihanna - The Last Song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0