Mår sämst!

hejhej bloggen, 
skriver ett snabbt inlägg nu för jag är skit trött och ska snart fixa mig.

igår var jag på fest och firade min mosters man som jag skrivit om :)
Det var roligt, men efter en stund på kvällen började jag få huvudvärk, ont i halsen och förskyld ?
Hemskt var det, så runt 23 tiden så åkte jag och min kusin Denise ifrån malmö hem till mig så skulle vi
kolla på film, men ist slutade det med att vi somnade.. -.- Jag var så jävla trött och hade ont i hela kroppen, jag frös sönder och mådde piss! Samma idag, men har tagit en ipren precis så hoppas jag mår bättre senare.

Nu ska jag fixa mig snabbt och sen ska jag gå ut med Rovia en stund, ska köpa glass! Hoppas det hjälper
min hals :( Imorgon börjar ju skolan igen -.- Men om jag mår som jag gör nu tror jag inte jag går dit imon,
får se hur jag känner mig senare och imon! Ha en bra söndag.

love frida.
PS. bilder ifrån festen kommer senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0