mysig fredag

hallå hallå bloggen ,

Idag var jag i frölunda torg med mamma och magnus. Jag handlade ett par svarta tights och så skulle jag köpa en tröja/tunnika tills imon, då vi ska fira min mosters man, men jag hittade verkligen ingenting! Helt sjukt ju.
Efter det åkte vi till lokalen som festen ska vara i imorgon och han vet ju inte om det så hans dotter Hanna(min kusin) och hennes två kompisar Doddo och Vickan var där och fixade det sista i lokalen. Sen åkte vi till mölndal centrum för dom skulle handla lite och jag var tvungen att hitta en tröja/tunnika och yey! Tillslut hittade jag en, kan inte lägga in bild nu för det är så mörkt hemma hos mig och min kamera har inga batterier men lägger kanske upp den imon eller på söndag, den är långarmad, svart och har sån mudd grej eller vad det heter i axlarna och så är hela den fylld haha med silvriga kulor typ på. Den är sjukt fin! Och efter det åkte vi hem och snart börjar idol, fast kanske ska ut med Lisa, så då får jag se reprisen på söndag ist ;) Ha det gött!!

lovee frida

Kommentarer
Postat av: angelicaaaaa olsson"

SV: hahahah jaaaa! <3

typ dör av skratt varje gång jag ser det!<3

2010-11-05 @ 22:36:47
URL: http://aangeliicaolssons.blogg.se/
Postat av: frida

haha, saknar sommaren 2009 när du var hos din pappa och vi badade varje dag! :)(L)

2010-11-06 @ 13:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0