ny jacka på fredag!

precis ätit och kollat lite på supernatural.
var förut med mamma i frölunda torg och skulle handla en vinterjacka till mig ,
men precis när vi skulle handla den , så typ funkade inte hennes kort ? hur kul var det ?-.-
så när hon får pengar på fredag så ska vi åka in dit igen och köpa den, den är brun och finns i marinblå oxå ,
mellan lång typ..? och päls luva, dunjacka, och jätte skön o söt ! :)

i helgen ska vi julpynta, ska bli jätte kul , älskar det! för allting blir så ljust och mysigt! :D

idag hade jag prov i engelska det gick rätt bra faktiskt , förutom att det var vissa ord / fakta jag inte kunde :/ men annars gick det bra(tror jag! :P)
ha det bääst !

love frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0