ny vecka!

hallå bloggen!

har precis hjälpt mamma med hennes smycken som hon ska sälja i Haga den 18-19 december!
jätte fina smycken har hon gjort :D

idag fick vi tillbaks vårat engelska prov i skolan, jag fick ett G(79/106) rätt så bra men tanke på att jag hade 7 poäng ifrån VG ..så det var ju inte IG iaf.. men har fått i läxa tills onsdag att redovisa en text man skulle få av läraren och jag fick William Shakespeare, roligt :) haha! *host* har övat lite på texten idag, men ska öva mer imon oxå..

igår var jag ju på bio med Emelie.. vi såg unstoppable, sjukt bra film måste jag säga! och den är verklighetsbaserad oxå så det berörde ju än skit mycket, att det verkligen hänt!
orkar inte skriva om vad den handlar om så lägger in trailern på den iaf! ;)
PS - ni måste se den! dels för att den är bra , plus att snyggaste killen är med ! ( han med blåakläder ) 

på onsdag ska jag iväg efter skolan och träffa min mentor Anna, vi ska gå på konstmuseeum, haha har aldrig varit på det förut så får se ifall det är kul/intressant eller inte :S :P

på torsdag blir det att gå på bio(igen) med min skola då.. vi ska på möllan i mölndal och se på ''stand by me'' har ni sätt den ? isf skulle vara kul om ni kunde berätta lite vad ni tycker om den o vad den handlar om o så! :)

ha det bra, skriver mer imon för nu ska jag kolla på tv och vänta på att Ung & bortskämd börjar!! :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0