sjuk!


så sjukt fin bild på Miley Cyrus!


ärligt talat, jag blir aldrig sjuk? jag blir det typ max en gång om året jag skojar inte, vet inte vad det är med mig haha men det är faktiskt så och nu är jag sjuk! har varit det sen i lördags då jag kom hem ifrån 50 års festen.
Det är fett jobbigt!! jag har äcklig huvudvärk, ont i halsen och hela min kropp har typ slutat fungera :o hahaa.

Och det som inte är bra när jag blir sjuk förutom att när jag blir sjuk då blir jag verkligen sjuk inte bara någon fjuttig förskyldning utan min kropp mår sämst verkligen haha, iaf det är att jag äter aldrig någonting i vanliga fall hade jag typ stått och dränkt i mig mat nu men nej, haha. Jag åt frukost vid typ halv tio när jag vaknade, sen har inte jag ätit någonting på hela dan och nu är klockan kvart i sju.. :S Men mamma och magnus är hemma nu efter att varit och handlat, så dom ska göra pasta och sås och till det blir det vitlöksbröd, som jag älskar!! Och så har dom köpt glass till mig ?! HAHAH vadå bortskämdunge.se hehehe (a) i'm happy!! nä skoja det är jag inte alls.. menmen ska sluta skriva nu och kolla på ''vänner'' och sen äta! imorgon vill jag till skolan, fast det beror ju iof hur jag mår imorgon, vill ju till skolan och träffa alla vänner! vill bli frisk! hahaha iaf ,
hoppas ni haft det bra på eran första dag i skolan efter lovet, för det har inte ja nanan :D
Ha det bäst !

love fridaaa
PS. Lisa Magni är bäst :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0