snart ny design och header



hej bloggen ,

har inte haft någon tid att blogga ikväll , för det är en tjej som hållt på och fixa min blogg, fast den är inte riktigt klar än, det är bara headern kvar sen är den klar! ;) vad tycker ni hittills? :D

idag har det varit skola för min del, sen efter det har jag inte gjort någonting speciellt hemma kollat på tv, ätit och nu sitter jag vid datorn samtidigt som jag tittar på Ung & Bortskämd. haha asså seriöst det är ett av min favoritprogram på tv, det kallar jag riktig underhållning! för det första ser alla ut som om dom är runt tre år ?
och dom kan ju inte ens dammsuga knappt! haha de märks ju att dom inte är redo för vuxen livet än, haha tillomed jag som är 14 år gammal, kan laga mat, städa och tvätta och jag är absolut inte så bortskämd som dom är, seriöst deras föräldrar måste ju ha något fel i huvudet om dom uppfostrat sina barn till att göra allt åt dom! dom är lixom mellan 17 och 24? och dom bor hemma! och kan inte ens laga mat själv. helt patetiskt, haha. men faktiskt väldigt kul för dom är så jävla roliga! haha. nog om det ,
i veckan ska jag på bio med min kusin Hanna. vi ska se paranormal activity 2, längtar!

skriver mer imorgon för nu ska jag kolla klart på Ung & Bortskämd.








love frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha ung och bortskämd e fan de bästa programet ;D

men jag har alltid velat vara ett sånt bortskämt barn som inte behövf göra ngt hahhah vem gör liksom inte , och bajs att olga åkte ut , hon var ju fan bäst blondiebell ;(

2010-11-15 @ 21:26:45
Postat av: ooj glomde hahah de e josssssssssssssssssssssssssssssssssado u knooow ;D

ah glömde jossado här ;D

2010-11-15 @ 21:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0