statist.se

min dröm har alltid varit att bli skådespelerska, så idag tipsade min mamma mig om en sida som heter statist.se
det är en sida som man blir medlem på, så kan man söka jobb inom modell, skådespel, tv reklamer och massa mer! jag är just nu inne på den sidan och kollar runt lite, fattar ju inte direkt någonting just nu eftersom jag varit medlem där i ca 15 min? haha, men jag ska fortsätta titta och hoppas att jag kan hitta ''jobb'' inom skådespel eftersom det är en dröm som jag haft sen jag varit liten!! visst hade det varit helt fantastiskt kul att få vara med i en film där du är huvudrollen, som sen visas på bio, tv osv.. bara tanken av det gör mig galen, skulle kunna göra nästan va som helst för att få jobba som skådespelerska! tänk att få vara med i en skräckfilm, hade ju varit hur coolt som helst! hoppas verkligen att jag någon gång blir skådespelerska!!

så bli medlem på www.statist.se om du har någon dröm att få bli modell eller jobba inom tv osv ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0