Torsdag 18 november

hej , skriver ett kort inlägg nu om dagen , ska kolla på älsklings vampire diaries! DAMON aka IAN är snyggaste !
idag efter skolan var jag i stan med jossan,  handlade en t-shirt, en ''bodydeo'' och en typ rengöringskräm :)
efter det kom jag hem, åt och sen kollade jag på supernatural hehe ovanligt ?
iaf, ska kolla på vampire diaries nu sen kolla på tv och slappa innan jag ska sova, skriver mer imon!
 

pusss <3


t-shirt ifrån Cubus (rea - 49kr)
''body deo spray'' kicks - 30kr
och Visibly clear ifrån kicks - 65kr

Kommentarer
Postat av: angelica

när kommer din nya header upp?<3

2010-11-19 @ 12:11:02
URL: http://aangeliicaolssons.blogg.se/
Postat av: frida

jag vet inte, för jag har inte snackat mer med sara sen sist då hon fixade bakgrunden , men hon ska bara fixa header med bild o så sen kommer den upp men ska snacka med henne när hon loggar in på msn <3

2010-11-20 @ 10:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0