1 dag kvar sen höstlov !

Tjenixen !

Sitter här och har ingenting att göra, ska lyssna på musik tror jag.

Var på världskulturmuseet förut med Nigah. Det var vi två ifrån Mentor Sverige och sen massa annat folk ifrån Angered, Biskopsgården och tror Hissingen? iaf, dom pratade massa om ungdomar och våld. Faktiskt väldigt intressant och det berörde mig jätte mycket.
För man vet faktiskt inte hur mycket det kan påverka människors liv med mobbning och våld!
Det är verkligen hemskt när man tänker på hur många människor per dag som blir mobbade!
Jag har själv varit med om det i 4 år och det är ingenting man vill vara med om kan jag säga.
Att man ens har själ till att förstöra någon annans liv genom att gå omkring och trycka ner någon.
Och vad tjänar man ens på det? Det gör ju inte än själv till en bättre människa precis? Och man vinner absolut ingenting på att mobba någon. Det är verkligen hemskt.. Om bara människor kan inse det!

Blir så trött på det så jag spyr på det!
Efter det åkte vi hem och jag pluggade lite so som vi ska ha förhör/prov på tills imorgon.
Kommer inte gå så bra känner jag.

På måndag är det höstlooov så skönt ska det bli! Ska inte göra någonting speciellt vad jag vet, bara vara med min vänner och slappa! :)

Skriver mer imorgon ska ist för att lyssna på musik - kolla på parlamentet på youtube :D
Ha det bäääääst !

love frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0