21 oktober

varför jag inte har bloggat denna veckan är för att jag har varit upptagen hela veckan. i onsdags hade vi kemi prov jag får G på det sa min lärare för han har rättat allt men vi har inte fått tillbaks dom än. vi hade och engelska glosor och två redovisningar, en i engelska och en i svenskan, man skulle redovisa sin bokrecension, vilket gick sämst! var så nervös hatar att redovisa! men den engelska redovisningen gick bra iaf.
igår var jag i frölunda torg med min kusin. ja köpte mörkbrun/svart hårfärg och en turkos kofta jätte fin.
så imorgon så ska jag direkt efter skolan hem till min kusin så ska hon färga håret på mig.
efter det drar jag ut med lisa en stund, sen hem till mammi och kolla på idol! och på lördag ska ja hem till nigah, så ska vi kolla på film och så, ska bli kul! :D måste bara berätta en sak innan ja slutar skriva.. på fredagar har vi innebandy i gympan så denna fredagen så är det två tjejers tur att vara målvakter. och då så frågade våran lärare oss vilka som ville vara det, så räckte emelie i min klass upp handen sen frågade vår lärare om jossan i min klass kunde vara det men det ville hon ju inte, så säger greta ba: frida vill hon har inte varit det någon gång! och såklart säger min lärare ba frida vill du? ja ba nej! ja e boll rädd så börja han skratta och ba a okej efter lektionen så ska du och jossan ha tävling om vem av er två som ska vara målvakt.. och såklart trodde jag han skämtade men det gjorde han inte för efter lektionen så la han fram en basketboll på golvet och sa att jag och jossan skulle se vem som mål i basketkorgen först och såklart vann jossan så jag och emelie ska vara målvakter imorgon och min gympa lärare vet att inte jag ville vara det så idag när jag träffade honom i korridoren så skrek han efter mig: imorgon smäller det frida! ja ba neeeeej! hahaha, så jobbigt. kommer se ut som en buffalo i målvakts utrustningen! inte kul! skriver imorgon om jag har tid. ha det bäst!

dålig bild kvalité, jag vet men jag har inga batterier till min kamera så jag var tvungen att ta bilden
med min mobilkamera. koftan är från Ginatricot och kostar 199kr och man kanske inte kan se men koftan är turkos :)




/ frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0