23 / 10 - underbar lördag

hej alla människor som förhoppningsvis läser min blogg!

Idag har jag varit ensam hemma för min mamma jobbade tidigt och magnus(hennes sambo) är i björkö sen igår och målar hos sin mamma. Först vaknade jag och fixade mig o sånt, sen gick jag ut för att träffa rovia och snacka om allt och nu så är vi vänner igen efter allt som har hänt! Allt var bara ett stort missförstånd och hoppas ingenting sånt händer igen! Efter det gick vi hem snabbt till mig helt blöta, för jag skulle packa sovkläder till min mormor. Sen följde hon med mig till mormor så hämtade jag pengar där och sen tog jag bussen till åby för att träffa nigah. Vi var inne på datorn hemma hos henne och kollade på massa roliga klipp och sånt och så pratade vi och så. Sen tog jag bussen hem till min mormor. Så nu sitter jag här och väntar på att lisa ska äta klart så jag kan gå ut med henne. Har saknat henne så otroligt mycket!! Ni får ha en fortsatt bra lördag!

puss frida

Kommentarer
Postat av: piff & puff

saknat oss ! <3

2010-10-23 @ 21:07:04
URL: http://rrovish.blogg.se/
Postat av: fia & ria

saknat oss också <3

2010-10-24 @ 10:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0