bio med mentor

hejsan hejsan!
idag gjorde jag klar min klänning - äntligen!
jag blev nöjd med den faktiskt, bild kommer lite längre ner :P
efter skolan åkte jag direkt till valand för att möta min mentor - Anna.
vi skulle gå på bio, ja vi och alla andra folk som oxå har mentor. Vi såg på
''Himlen är oskyldigt blå'' ni kanske har sätt den på reklam eller så? den var
rätt så bra faktiskt, det utspelar sig typ på 70-talet, så det var lite kul att se deras
klädstil och frisyrer, haha. efter bion följde Anna mig till spårvagnen, så tog jag den och
åkte till mölndal och sen bytte jag till en buss som gick hem till mig. så nu sitter jag här,
ska snart göra mig i ordning och sova. justde två saker.. om ni undrar vad en mentor är, en mentor är som en vuxen vän. i skolan kan man anmäla sig till att få en sån mentor, så blir man intervjuvad och sen matchar dom
dig med en mentor. det lät skoj så jag testade det och jag trivs bra med min mentor, hon är jätte snäll!
den andra saken, eller vad man nu ska kalla det. jag hade engelska prov idag, det gick rätt så bra, tror jag..
hoppas jag får VG eller iaf ett G? jag missade Grey's Anatomy nu kl 21.00 för jag glömde av att den kom idag,
så jag får titta på söndag, har ingen lust att bara hoppa in mitt i avsnittet.
Ska sluta skriva nu och gå och göra mig i ordning och sen sova.


min klänning , som man inte ser så bra då men ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0