börjar uppdatera mera nu!

hej!
jag ska berätta om min underbara helg!
i fredags var jag och greta inne i stan och kollade efter klänning till min tjejmiddag, men hittade verkligen ingenting! det var helt galet. men som tur var hade jag en klänning hemma som jag hade på mig.
sedan kollade jag på idol. och sen sov jag. på lördagen så storstädade jag hela lägenheten. och sen fixade jag i ordning för festen. sen kom alla gästerna och det var skit kul. efter festen sov greta, jossan, alexandra och jasmine över. och vi var ensamma hemma och vi trodde att det var folk utanför våran dörr hela tiden, det var skit läskigt! och vi skrattade hur mycket som helst asså det var verkligen en lyckad dag/kväll/natt! tack för alla som var på min fest och till er som gjorde min kväll/natt till ett oförglömligt minne! jag älskar er! idag, så var jag med greta, alex, jossan och jasmine igen. vi var inne och typ prata och skratta o hade kul, sen var vi ute och hade kul. sen åkte dom hem. låter inte så himla kul, men jag försöker skriva ett kortare inlägg eftersom jag ska sova nu är as trött! tack tjejer för dagen! ni andra får ha det så bra, så hörs vi imorgon efter jag kommit hem ifrån skolan!


ps. bilderna ifrån festen kommer lite senare, har dom inte på min dator än! :) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0