dags att bättra mina betyg!

hallå alla!
idag var jag i skolan. seg dag, fast ändå rolig!
jag ska skriva en bokreccension om en bok jag läser och ska lämna in den nästa onsdag. men så trodde jag att det var imorgon jag skulle lämna in den, så jag har haft värsta paniken för jag har inte ens läst klart min bok än.. men så sa min lärare idag att det var nästa onsdag. så det var en lättnad kan jag säga! just nu lagar jag hamburgare och pommefrite och skriver klart min uppsats som ska vara en rysare. detta är våran 3dje och sista uppsats på dom här senaste veckorna. på dom två andra uppsatsen fick jag G på den första och G+ på den andra..hoppas att det blir bättre på denna uppsatsen. jag tycker att sedan vi fick våra första betyg i alla ämnen så har jag inte alls haft bra. För det första; på vårat matteprov var jag ju 1½ poäng ifrån att få IG - inte bra! och jag har redan fått göra ett omprov i so det där om valet. Men jag är ändå glad nu att jag fick G+ på det, fast om det inte varit ett omprov alltså ifall det var det ''orginella'' provet eller vad man nu ska kalla det, så hade jag fått VG. så det är lite surt att jag kunde fått VG om det inte var omprov. sen ska jag få göra omprov i geografin i SO, för där fick jag oxå IG. Men det är ju mitt egna fel eftersom jag inte pluggat så bra. och i resten av ämnena(SV&ENG) så har jag G. Så nu är det dags för mig att bättra mig i skolan, ska plugga stenhårt nu, så att jag kan förbättra mina betyg till iaf ett VG! nu ska jag fortsätta att plugga och ska snart äta. skriver mer imon kväll om jag hinner för jag ska med min mentor på bio..så kommer hem sent på kvällen, men om jag inte hinner skriva imon så skriver jag på torsdag! ha det så bra.
/ kram frida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0