Godmorgon alla vakna!


En bild på mig och angelica från igår !

Sitter på mitt golv i mitt rum och väntar på att Angelica ska vakna.
Men det kommer hon nog inte göra på ett tag.. -.-

Iaf, idag ska jag vara med Angelica sen åker hon hem vid typ fem.
Sen vet jag absolut inte vad jag ska göra kanske drar ut eller nåt? :)

åååååh, hatar skolan! jag är tvungen att gå till skolan på måndag, tisdag och torsdag
bara för att jobba med sånt som jag ligger efter i. Tack vare min mamma! :O
Har verkligen sätt fram imot lovet för då får man sova länge o så.
Fast det som är lite bra med det är att vi börjar typ tio och slutar tolv tror jag det var
så det är ju bra, att det inte var mitt på dagen direkt. Men jag vill verkligen inteeee!

Ska sluta skriva nu och se ifall jag kan väcka Angelica haha.
Ha en bäst lördag!

love frida

Kommentarer
Postat av: S

sv:

jag kan nog hjälpa dig, adda min msn ( står ovan )

:)

2010-11-01 @ 21:20:32
URL: http://sospop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0