jävla regn!

Hej bloggen .

Skulle egentligen träffat alexandra och jasmine nu, men är så sjukt trött och det regnar ju hur mycket som helst!
Så just nu sitter jag och slappar vid datorn i vardagsrummet och kollar på that '70s show, älskar det programmet, det är ju så sjukt roligt haha!
Imorgon har jag utvecklingssamtal i skolan. Hoppas det går bra.. haha.
Hade ju matteprov idag också. Det gick sådär.. fick G (12 poäng) och för att vara godkänt skulle man ha 10 poäng så det var inte så bra G och max poängen var 28, så inte alls bra! Imorgon ska jag iväg med Nigah på kulturmuseét och gå på någonting, vet inte riktig vad det är men det har med Mentor Sverige att göra iaf..
ska kolla på tv nu så ni får ha det bäst så skriver jag imorgon!


love fridaaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0