kall dag ute med greta :D

hej bloggen!
sa att ja skulle skriva ikväll om dagen förut.
idag var jag med greta. vi var i åby o gick runt i kylan så träffade vi kalle o pontus och så gick vi o satte oss o snackade o sen kom jocke. så var vi med varandra en stund sen gick alla hem och ja gick hem med greta till henne, för vi frös som jag vet inte vad, har nog aldrig frysit så mycket förut. mina tänder typ skakade haha. iaf, när vi kom hem till greta satt vi vid datorn och kollade på jersey shore och sånt. sen gick vi ut igen och köpte chinapuffar och satte oss på en stentrappa och snackade sen gick vi runt och hade kul, o sen tog jag bussen hem och nyss kollade jag klart på jersey shore. ska kanske sova nu det är tidigt men jag är så trött! skriver kanske mer imon. godnatt!

/ frida

jag till vänster och greta till höger :D <3
 


Kommentarer
Postat av: angelica

sjukt fin är du frida!:D<33

miss u!

2010-10-05 @ 16:36:33
URL: http://aangeliicaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0